Вінилові платівки з саундтреком до Дюни

«Ми спілкуємось через візуальні образи та музику. Усі слова зайві», — Ганс Циммер про роботу з Дені Вільневим

Після виходу першої частини «Дюни», за саундтрек до якої композитор Ганс Циммер отримав «Оскар», він одразу почав працювати над музикою для продовження саги, хоча на той момент сиквел навіть не затвердили. Про роботу над ним, a також про зв’язок музики з костюмами та кольорами фільму, Циммер розповів у інтерв’ю Wallpaper

«Через пів року мені подзвонив Дені і сказав: “Припини писати! Ти знаєш, що фільм вже пів року як вийшов? Нам досі не дали “зелене світло” на сиквел”. Але я був наполегливим. Я сказав: “Ми зробимо цей фільм”», — розповідає Циммер.

Тоді він написав A Time of Quiet Between the Storms та поїхав у тур Європою, де відкривав виступи композицією, не пояснюючи, звідки вона.

Створюючи саундтрек, композитор намагався відійти від класичної оркестрової музики, зробити його «трохи індустріальним, трохи механічним та трохи брутальним».

Циммер починав з електронної музики — у 1970-х він грав у британському гурті Buggles.

«Це походить з моїх підліткових часів, пори науково-фантастичних фільмів. За винятком “Того, хто біжить по лезу”, більшість з них мали оркестрову музику. Я кажу: “Що ми тут робимо? Це ж майбутнє, а я чую скрипки і валторни!”».

Про взаємодію саундтреку з іншими складовими «Дюни»

Розробляючи «музичний світ» фільму, Циммер тісно співпрацює зі звукорежисером Річардом Кінгом, з яким Ганс брав участь у фільмах «Дюнкерк», «Темний лицар» та «Початок» Крістофера Нолана.

Ще до початку знімань композитор проводив консультації з оператором Ґреґом Фрейзером, питав у нього про колірну палітру фільму. Також Циммер цікавився дизайном костюмів та зніманнями: «Ми всі намагаємося розповісти історію своєю мовою. У кіно, у певному сенсі, найменш важливою частиною є слова!».

При цьому, Дені Вільнев навмисно не показував композитору сценарій. Ганс пояснював, що важливішими за сюжет були розмови, які вони, «як два підлітки вели про книгу».

Про початок роботи над музикою для третьої «Дюни»

Композитор почав писати саундтрек триквелу «Дюни», адже сподівається, що його знімуть. Він вже надіслав Вільневу композицію, довжиною 10 хвилин, проте ледь не видалив її через синдром самозванця.

«Я надіслав Дені десятихвилинний матеріал. І ось він у літаку, і за п’ять хвилин я пишу йому: “Навіть не слухай. Це лайно!”. А потім отримую відповідь: “Ти надіслав мені десятихвилинний трек. А через п’ять хвилин чекаєш на відповідь!”. Потім приходить ще одна: “Та ні, взагалі-то, це дуже добре”».

У лютому Дені Вільнев розповів про ризики, пов’язані з другою «Дюною», плани на триквел та своє ставлення до діалогів у кіно (він їх ненавидить). Докладніше про це ми розповідали тут.


 

Проєкт «Strategic Media Support Program» реалізує Львівський медіафорум за фінансової підтримки People in Need (PIN) та Pioneer Foundation.

Дизайн — crevv.com
Розробка — Mixis