Трент Резнор та Аттікус Росс

Nine Inch Nails відкривають продюсерську компанію та готують новий альбом

Про це Трент Резнор та Аттікус Росс з гурту Nine Inch Nails розповіли в інтервʼю виданню GQ. Музиканти стали героями нового випуску, присвяченого креативності. Усередині матеріалу — чим займатиметься With Teeth, продюсерська компанія Росса та Резнора, роздуми про тверезість та батьківство і майбутній лонгплей Nine Inch Nails  , і що принесла в їхню карʼєру робота над численними саундтреками

Навіщо Резнору та Россу продюсерська компанія

With Teeth працюватиме зі сторітелінгом одразу у кількох напрямках: виробництво фільмів, мода, музичний фестиваль та лейбл, і співпраця з Epic Games.

Свою компанію Резнор та Росс будують близько двох років, залучивши до цього процесу свого давнього артдиректора Джона Кроуфорда та продюсера Джонатана Павесі.

Наразі With Teeth займається спільним шоу з Крістофером Сторером, шоуранером «Ведмедя», та розробляє фільм з режисером Майком Фленаґаном («Привиди будинку на пагорбі», «Падіння дому Ашерів»).

Колаборація з Epic Games також триває вже два роки. Що саме створюють музиканти, вони не уточнюють, але діляться, що працюють в редакторі Unreal Editor для Fortnite (UEFN).

«Цукерберг спаскудив поняття метавсесвіту. Тепер це слово не можна вживати, але ми вирішили, що інструменти, які дає цей простір — цікавий спосіб для художників розповідати історії, тож ми вирішили спробувати», — каже Резнор.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений GQ (@gq)

Влітку 2024 року With Teeth випустить лінію одягу Memory Fade, над якою, зокрема, працював, художник та дизайнер Фергюс Перцелл, відомий співпрацею з Uniqlo, Palace та Aries.

Про роботу над саундтреками

На момент запису інтервʼю для GQ Резнор та Росс займалися саундтреком до науково-фантастичного фільму Скотта Дерріксона («Доктор Стрендж») — The Gorge («Ущелина»), у якому знімуться Аня Тейлор-Джой та Сігурні Вівер.

Також музиканти пишуть саундтрек до майбутнього фільму Луки Гуаданьїно («Назви мене своїм імʼям») «Квір» — кіноадаптації роману Вільяма Берроуза з Денієлом Крейґом («007: Не час помирати») у головній ролі.

Уперше музиканти співпрацювали з Гуаданьїно над картиною «Цілком та повністю» (2022).

«Тоді ми отримали кіноуривок без музики, що тривав майже чотири години. І ми такі з Аттікусом: “О, бляха”. Тому що за увесь час перегляду ми навіть до туалету не сходили, просто сиділи й дивились заціпенівши. Та робота не потребувала музики. А коли ви бачите подібне, ви підходите написання музики по-іншому», — пригадує Резнор.

Потім Гуаданьїно звернувся до них вдруге, попросивши написати музику для «Суперників» (2024) — тенісної драми з Зендаєю у головній ролі.

«А що якщо протягом усього фільму лунатиме голосне техно?», — запропонував режисер.

А стосовно «Квіру» Гуаданьїно зазначив у коментарях, які Росс називає «надзвичайно кумедними», що це має бути щось схоже на «нескінченне гомоеротичне бажання».

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений GQ (@gq)

Робота над саундтреками почалася для Резнора й Росса з «Соціальної мережі» (2010) Девіда Фінчера. Музиканти «швидко зрозуміли, що ця робота не надто відрізняється від написання пісень».

«Що ми робимо, щоб написати пісню? Намагаємося встановити емоційний звʼязок з іншими. От візьмемо Марка Цукерберга, це людина, яка вважає свою ідею такою цінною, що легко підставляє своїх друзів. Але потім він розуміє, що можливо це того не вартувало або, що якби він знав як почуватиметься через втрату друзів, то чинив би інакше. Я можу уявити себе у цій ситуації, описати її своїми словами. Отак і народжується музика», — розповідає Резнор.

За словами Резнора, «у створенні саундтреків йому найбільше подобається розв’язувати проблеми інших замість власних, і не бути головним», а робити так, як пропонують режисери.

Музиканти згадують, що, працюючи над «Манком» отримали віл Фінчера такий запит — «щоб це звучало ніби композиція Бернарда Германна (американський кінокомпозитор та диригент), записана у 1935 і закинута на полицю в наступні 60 років».

Водночас робота над саундтреками примусила Резнора й Росса «знову захотіти очолити творчий процес».

«Після завершення роботи над черговим фільмом, ми відчуваємо натхнення займатися чимось іншим. І вдячність, що знову можемо насолоджуватися свободою, якою самі ж і пожертвували», — розповідає Резнор.

Музиканти стверджують, що робота над фільмами також повернула їм цікавість до Nine Inch Nails.

«Я з радістю почну роботу над новим записом нашого гурту. І мені здається, що ми нарешті маємо ідею для нього», — вважає Росс.

Трент Резнор та Аттікус Росс відзначені трьома номінаціями на «Оскар». 2010 року вони отримали нагороду за музику до «Соціальної мережі», а 2020 року їхній саундтрек для «Манка» Фінчера програв їхньому ж саундтреку для мультфільму «Душа» від Pixar.

Про Девіда Лінча

2017 року Лінч запросив Росса та Резнора попрацювати над шоу «Твін Пікс: Повернення». Режисеру на той момент виповнився 71 рік, але, за словами Росса, «у цьому хлопцеві не було нічого старого»: «Річ у тому, що його вік геть не має значення. Бо він — живий. Я маю на увазі жвавість, яку нікому не хотілося б втратити з роками».


Проєкт «Strategic Media Support Program» реалізує Львівський медіафорум за фінансової підтримки People in Need (PIN) та Pioneer Foundation.

Дизайн — crevv.com
Розробка — Mixis