У перший день Тижня моди в Мілані креативний директор Diesel Гленн Мартенс показав третю колекцію для італійського бренду. DTF Magazine розповідає докладніше, як дизайнер відтворив тренди 2000—2010-х і продовжує експериментувати з денімом
Разом із запрошенням на шоу Diesel відправляв гостям червоно-білі стринги з цукерок: це був своєрідний відсил до моди нульових із трендом на низьку посадку, що і стало основним мотивом колекції.
На подіумі моделі ходили поміж гігантських надувних ляльок, розставлених у різних позах. Над сценографією працювало бюро KCD.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Гленн Мартенс працює з деконструкцією і балансує між концептуальною майстерністю та доступністю: він створює шуби з деніму, спортивні штани з атласу та пальто в техніці печворк.
З трендів моди нульових дизайнер вибрав низьку посадку, плаття-комбінації та мініспідниці. З 2010-х він узяв поєднання кетсьютів з лаковими ботфортами та рвані джинси. Такий стиль зберігся на джинсах, куртках, бомберах, комірах та на подолі пальто.
«Я дуже поганий креативний директор, за словами CEO, з якими я працював, бо не ставлю лого на речі, — каже він. — Ми всі знаємо, що існують люксові бренди, які продають світшоти, реальна ціна яких 70 євро, за 700 євро завдяки брендингу. Але це не для мене, і робити так — означає не сприймати своїх покупців серйозно».
Як і інші подіумні колекції Diesel, Гленн Мартенс зшив одяг переважно з дедстоківського деніму.
Також використовувались інші тканини з принтом деніму сірого чи блакитного кольорів. Для створення яскравих акцентів обличчя та тіло моделей покрили глітером того ж кольору, що й одяг на них: жовтого, рожевого та синього.
Гленн багато працював зі шкірою. Він створив спідниці-пояси, мініатюрні сумки, довгі плащі, костюми з широких штанів і піджаків. Дизайнер використав прийом із зібраною тканиною на светрах — той самий, що й для кутюрних суконь у колекції Jean-Paul Gaultier.
Гленн Мартенс став креативним директором Diesel у жовтні 2020 року.
За цей час він розробив дві колекції, взяв курс на стале виробництво: сертифікував бавовну для виготовлення речей з деніму та вибрав менш ресурсозатратні методи оброблення тканини.
Також він як креативний директор продовжує працювати над колекціями Y/Project з 2013 року. А 2022 року випустив кутюрну колекцію для Jean-Paul Gaultier.