Російські хакери вкрали 30 ГБ даних S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Адміністратори групи «Вєстнік „Того Самого Сталкера“» у російській соціальній мережі «Вконтактє» опублікували повідомлення, що отримали доступ до 30 ГБ S.T.A.L.K.E.R. 2, зокрема повноцінного сюжету, описів кат-сцен, концепт-артів та карт, пише ITC. Як доказ вони запостили кілька скриншотів та концепт-артів з гри

Також адміністрація «Вєстніка» опублікувала кілька вимог до GSC Game World, української студії-розробника S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Наприклад, «переосмислити ставлення до гравців з росії та Білорусі, і перепросити за негідне ставлення до простих гравців з цих країн».

Додатково вимагали розбанити профіль одного з адміністраторів «Вєстніка» на платформі Discord та повернути в гру російську локалізацію, «щоб не псувати людям гру через політику».

Скриншот ITC.ua
Скриншот ITC.ua

У жовтні 2022 року «Вєстнік» опублікував S.T.A.L.K.E.R.: Online, багатокористувацьку версію гри, яку GSC Game World розробляв для браузерів. Її створення зупинили через втрату проєктом перспективності.

Як відреагували на злив у GSC Game World

Представники студії зазначили, що понад рік зазнають регулярних хакерських атак. А новий витік інформації відбувся через злам облікового запису в програмі для спільної роботи із зображеннями одного зі співробітників GSC Game World.

GSC Game World попросила фанатів гри не дивитися злиті матеріали та не поширювати них, позаяк вони застарілі та не відображають фінальний задум розробників. А також подякувала тим, хто підтримав студію й пообіцяла докласти «максимум зусиль», щоб гравці отримали задоволення від гри.

Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl запланований на 2023 рік. Точної дати наразі немає.

Гра стане наймасштабнішим та найамбітнішим проєктом GSC Game World. Її створюють на новому движку Unreal Engine 5, кількість слів у сценарії вже перевищує 350 тисяч, площа відкритого світу має становити 64 квадратні кілометри. Розробники очікують, що на кілька проходжень гри користувачам знадобиться понад 100 годин.

Гра матиме нелінійний сюжет, який безпосередньо залежатиме від дій гравця. S.T.A.L.K.E.R. 2 можна пройти різними способами, а рішення користувачів впливатимуть на стан світу та призводитимуть до різних фіналів.

Ще одне ключове нововведення  «один із найбільших відкритих світів» замість пов’язаних між собою окремих локацій. Дія гри розвиватиметься як на нових, так і на відомих за попередніми іграми локаціями.

S.T.A.L.K.E.R. 2 незалежний від інших ігор серії  це означає, що гравцям, які не грали в попередні частини, необов’язково знати їх сюжет (хоча команда радить пройти всі ігри серії «для повного занурення»).

Гра стане тимчасовим ексклюзивом Microsoft, її реліз відбудеться на ПК і новому Xbox Series X  на консолях поточного покоління вона не виходитиме.

Дизайн — crevv.com
Розробка — Mixis