Спеціальний проєкт ARARAT та DTF Magazine

Вкладати вічні смисли в нові форми — запорука збереження традицій і слідування своїм цінностям. ARARAT підтримує сучасний погляд на історію та своє походження і зі зміною форми та дизайну пляшки надає новий зовнішній вигляд глибинній енергії. Разом ми розбираємо, як сміливо іти у майбутнє, продовжуючи поважати минуле.

У спільному проекті ARARAT і DTF Magazine розповідаємо історію про суміш традицій і сучасності, розвиток різних видів мистецтва та його нові форми. У цьому нам допомогають арт-критики і музиканти, режисер і дизайнерка. А разом із двома скульптора ми переносимо вічні ідеї у фізичний простір.

Пориньте у це дослідження разом із нами.


ЯК ТРАДИЦІЇЇ ВПЛИВАЮТЬ НА…

… сучасне мистецтво

… кіно

ПОПРИ ТЕ ЩО ХУДОЖНИКИ ЧАСТО ВІДКИДАЛИ КАНОНИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОКОЛІННЯ, САМЕ НА СПАДКОЄМНОСТІ ПОБУДОВАНО ІСТОРІЮ МИСТЕЦТВА. КОЖЕН НАСТУПНИЙ ХУДОЖНИК ПРИЙМАВ ПРАВИЛА ГРИ, НАВЧАВСЯ ЗА ПРИНЦИПАМИ СТАРОЇ ШКОЛИ, АЛЕ, ВЛАСНЕ, ТІЛЬКИ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ВІД ЦІЄЇ ШКОЛИ ВІДШТОВХНУТИСЯ.


… музику



… анімацію



… дизайн



СКУЛЬПТУРИ ДЛЯ КИЄВА

Проєкт ARARAT та DTF Magazine не обмежився лише онлайном. Разом зі скульпторами Олексієм Золотарьовим і Ваганом Авакяном бренд встановив у Києві дві скульптури, що втілюють вічні ідеї в нових формах. А нижче читайте інтерв’ю з їх авторами. 

«Горизонт подій»

Олексій Золотарьов

У науковому світі терміном «горизонт подій» оперують астрофізики, визначаючи таким способом своєрідну «точку неповернення» — місце, після перетину якого неможливо вирватися з гравітаційної пастки. У розумінні автора горизонт подій стає точкою, де спостерігач бачить поєднання вічного в кортеновій сталі та плинного у відбиванні міста на дзеркальній поверхні. Водночас грані скульптури складають єдину форму, що уособлює цілісність двох часово-просторових вимірів.

«Спітакасар»

Ваган Авакян

Скульптура названа іменем вулкана в центрі Вірменії, який автор називає одним з молодших братів легендарної гори Арарат. Робота втілює ідею про те, що цілісна форма завжди постає з єдності окремих елементів, кожен з яких має свою роль. Залежно від точки огляду статичний об’єкт стає динамічним завдяки своїй композиції, створюючи різні силуети для спостерігача. Грані не повторюються й нагадують то гірський рельєф, то обрис виноградника чи пляшки традиційного вірменського напою, лишаючи простір для пошуку інших силуетів.


Скульптура Олексія Золотарьова встановлена на території A-Station біля Kyiv Food Market (ст. м. «Арсенальна»).

Скульптура Вагана Авакяна встановлена у Сквері Київських інтелігентів (ст. м. «Золоті Ворота»).


Віртуальні скульптури

Ви також можете віртуально встановити обидві скульптури у будь-якій точці світу завдяки спеціальній масці в акаунті @donttakefake в інстаграм або за прямими посиланнями:


Матеріал підготовлено за підтримки

DTF Special